facebook instagram
قیمت میلگرد، تیرآهن و سایر محصولات فولادی

لوله

ورق

مفتولی

نبشی و ناودانی

قوطی و پروفیل

شمش فولادی

سایر

آشنایی با بازرگانی فولاد ایران ( عدالتیان )

آشنایی با بازرگانی فولاد ایران ( عدالتیان )
آشنایی با بازرگانی فولاد ایران ( عدالتیان )

سایت بازرگانی فولادی ایران در واقع زیر مجموعه گروه بازرگانی عدالتیان می باشد، این گروه از سال 1392 فعالیت خود را با هدف تامین محصولات فولادی و صادرات آن به کشورهای منطقه آغاز کرد.


از آنجا که پیشینه فولاد در ایران قدمتی طولانی دارد و مدارک باستان شناسی بر این صحه میگذارد که مناطق شمال و مرکزی سرزمین ایران از قدیمی ترین مراکز فولادسازی جهان بوده، بیانگر این است که سرزمین ایران به لطف دارا بودن این فلز ازرشمند پتانسیل بسیار بالایی در تامین انواع آهن آلات را داراست که البته وجود کارخانه های بزرگ و قوی نظیر ذوب آهن و فولاد مبارکه، در این صنعت این موضوع را تایید میکند.


بازرگانی فولاد ایران با درک اهمیت موضوع و همچنین نیاز کشور به ارزآوری از صنعت آهن و فولاد پا بر این عرصه گذاشت تا سهم خویش را در بازار هدف کشورهای همسایه مانند افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق و همچنین کشورهای آسیای میانه همچون ترکمنستان، ارمنستان، آذربایجان، ازبکستان و سایر کشورهای منطقه پیدا کند و تا کنون به لطف مدد الهی در این امر پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

صداقت در عملکرد پویای در خدمات، شعار بازرگانی عدالتیان

شعار بازرگانی عدالتیان
مجموعه بازرگانی عدالتیان با شعار صداقت در عملکرد، پویایی در خدمات وارد این عرصه شد و همیشه این شعار به عنوان سرلوحه برای تمام دست اندرکاران مجموعه قرار گرفته و با تعهد به آن، رضایت مشتریان گرامی جلب شده است. از این رو همواره این مجموعه در تلاش است تا سفارش های دریافت شده را از بهترین کارخانه های تولید کننده آهن و محصولات فولادی اعم از میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی، ورق فولادی، شمش فولادی و ... بر اساس مقصد و مرز خروجی سفارش، با مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت تامین نموده و پیگیری سفارش تا رسیدن محصول به دست مشتریان ، را عهده دار شود .

جلب رضایت و تعهد و پاسخگویی برای حمایت از حق مشتری بالاترین رسالت این مجموعه است چرا که بدون شک اعتماد مشتریان بالاترین سرمایه مجموعه بازرگانی عدالتیان است.

با سپاس
گروه بازرگانی عدالتیان

تاریخ انتشار مطلب :
۵/۵
نظرات


در مورد آهن و فولاد بیشتر بدانید